Најчешћа питања

Одговарамо на ваша питања

Како купити на сајту гусле.ме?

Производе је могуће наручити попуњавањем форме за куповину, која се налази у опису производа (кликом на дугме Купи отвара се форма за куповину), или позивом на број +38267 467 539.

Да бисте попунили форму неопходно је да унесете Ваше име и презиме, е-маил адресу, број телефона, град и адресу. Када пошаљете испуњену форму, у најкраћем року ћемо Вас контактирати ради договора око начина плаћања, доставе и осталих детаља.

Наравно, врата наше радионице су увијек отворена за све заинтересоване. Налазимо се у Бистрици - општина Мојковац. Позовите нас за више информација, стојимо Вам на располагању. 
Контакт  телефон:  067 467 539
Наша локација: https://maps.app.goo.gl/363n6LoQBSSUTtVA6

Већина наших гусала има слободно мјесто за натпис или иницијале. Ова опција посебно је погодна када тражите оригиналан поклон а предност је што не чекате на израду гусала.

Наравно, можете изабрати неко од доступних или наручити израду новог гудала, по Вашој жељи. Израда новог захтијева неко вријеме, пар дана за једноставније а до десет дана за сложеније моделе.

Цијена и плаћање

Цијене свих доступних производа налазе се на сајту Гусле.ме. ПДВ је урачунат у цијену која је приказана на сајту.

Плаћање се врши уплатом на жиро рачун у:
  • Хипотекарној банци на број рачуна: 520-39295-45
  • ЦКБ, на број рачуна: 510-95825-73. 
  • Уплате из иностранства врше се на рачун: ME25520042000001343268 THEM DOO, BISTRICA BB, MOJKOVAC, MONTENEGRO.
Као сврху уплате потребно је навести назив артикла и шифру, као и број рачуна (у поље позив на број задужења)
Уколико преузимате гусле лично, могуће је плаћање готовином. У сваком случају добијате рачун. 

Израда гусала

Да, купац може изабрати мотиве, боју и натписе које жели. 

Цијена се одређује на основу времена које је потребно да се направе гусле. Гусле без дубореза и са мање детаља захтијавају мање утрошеног рада, самим тим и цијена ће бити нижа.

Уколико желите да поручите гусле које тренутно нису доступне, или гусле с мотивима по Вашој жељи, на израду се чека у просјеку мјесец дана.

Достава

Не, пажљиво пакујемо гусле у стиропор који одговара њиховом облику који на крају облажемо картоном како бисмо их осигурали од потенцијалних оштећења.

Цијена доставе није урачуната у цијену производа и зависи од цјеновника курирске службе чије услуге користимо. 
Уколико је на веб-сајту истакнуто да производ има бесплатну доставу на територији Црне Горе, испорука је на терету DOO THEM.

Испоруке се врше у року од три до седам радних дана. 

Да, вршимо доставу за све Европске земље, као и за САД и Канаду. Цијена доставе зависи од државе и обрачунава се у складу са цјеновником Поште Црне Горе, чије услуге користимо за слање пошиљки за иностранство.
Цијена доставе зависи од тежине пакета (тежина упакованих гусала не премашује 4кг) и вриједности гусала.
На сајту Поште,у оквиру онлине калкулатора, можете израчунати колико би коштала достава пакета у Вашем случају.
Напомена: У случају извоза, купац не плаћа ПДВ. Он ће му бити накдандно наплаћен при увозу у државу чији је становник.

Производе је могуће лично преузети на адреси Бистрица бб, Мојковац уз претходни договор. 

Рекламације

Рекламације су могуће у случају несаобразности производа уговору или када је производ испоручен оштећен (или у неисправном стању), а када та оштећења нису резултат неправилног руковања робом од стране купца.
С тим у вези молимо све купце да одмах по пријему прегледају добијени производ и контактирају нас уколико примијете било каква оштећења. 
Адреса: Them ДОО, Бистрица бб, Мојковац
E-mail: info@gusle.me.
Телефон: +38267 467 539.
У случају потврђене рекламације трошкове враћања производа преузима продавац.

Имате право на једнострани раскид уговора и то у року од 14 (четрнаест) дана од дана пријема робе. Изузетак се прави у случају персонализованог производа (гусле/гудала/сувенири/дуборези/држачи за гусле рађени по наруџби или са иницијалима или натписом по жељи) када губите право на раскид уговора.
Право на раскид уговора остварује се слањем изјаве (поштом/електронским путем) прије истека горе поменутог рока, са следећим подацима: име и презиме, адреса, број телефона и адреса електронске поште.
Трошкове враћања производа у овом случају сноси купац.

Поправке

Вршимо поправке старих гусала. Након утврђивања у ком стању се налазе гусле и да ли је могуће поправити их, власнику дајемо рок у ком би поправка била извршена. 

Због компликованости транспорта старих гусала (и одговорности коју притом преузимамо) услуге поправки организовали смо у пакете и само тако их је могуће искористити.

Наравно. У том случају извршићемо замјену струна на гуслама а ново гудало изаберите на страници https://gusle.me/cyr/katalog/gudalo. Потрудићемо се да боју гудала прилагодимо боји Ваших гусала.

У оквиру поправки гусала нудимо вам и замјену одређених ђелова гусала као што су коњићи и завртњи.

Процес поправки

Дајемо рок од 2 до 3 седмице од преузимања гусала. На тај начин обезбјеђујемо вријеме неопходно да се Ваше гусле сигурно транспортују до наше радионице и назад. 

За замјену коже користимо јарећу (козју) кожу, за струне на гуслама најлон а на гудало стављамо коњску длаку.

Корисничка подршка

Уколико међу горе наведеним питањима нисте успјели да пронађете одговор на Ваше питање, молимо Вас да нам пишете на емаил:  info@gusle.me. На ваша питања биће одговорено радним данима од 8.00-16.00.

Које гусле купити?

У понуди имамо више готивих модела.
Припремили смо кратки водич са савјетима према буџету и времену које имате,
како бисмо вам помогли да донесете праву одлуку. 😊


Имаш гусле којима треба освјежење?

Радимо замјену струна, коже на калици, лакирање, поправке сломљених дјелова и израду оних који недостају и сл.
Погледајте "прије-после" слике и како звуче гусле након поправке 😊